Tuesday, April 5, 2016

Small gifts

En av mina kollegor hade beundrat min lilla förvaring för hörlurarna. Hon ville gärna beställa en, Eftersom hon nyligen fyllde år så tänkte jag att hon faktiskt kunde få en i present – så där i efterskott.
One of my colleagues had admired my little storage for headphones. She wanted to order one. As she recently celebrated her birthday I thought she might actually get one as a gift - a bit late but anyway
Jag visste inte riktigt vilken färg hon ville ha så jag gjorde en brun och en beige – bägge i konstläder.
I did not really know what color she wanted, so I made a brown and beige - both in imitation leather.
För att hålla ihop den använde jag en plasttryckknapp med min Prym-tång. Fantastiskt bra.
To keep it together, I used a plastic button with my Prym pliers. Fantastic.
Behöver jag säga att hon blev glad?
Need I say that she was happy?
Här berättade jag hur jag gjorde en sådan liten förvaring. I detta fall lade jag till en Running Stitch linje runt sick-sacken så jag kunde göra all ”ITH” (in-the-hoop).
Here, I told how I did such a small storage. In this case, I added a running stitch line around the zig-zag so I could do it all the "ITH" (in-the-hoop).

Premier+ Ultra is Embroidery Software is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment