Sunday, April 24, 2016

Sunday – continuing with my skirt project 1

Idag har jag fortsatt på mitt kjolprojekt. Jag beslutade mig för att ändra lite på modellen jag visade i går och istället för att sy in sidorna och sedan passa in kjolen efter mina mått så fick jag idén att göra linningen i midjan lite annorlunda. Här ser ni min kjol.
Today I continued on my skirt project. I decided to change a little on the model I showed yesterday, and instead of sewing the sides and then fit the skirt for my standards, I got the idea to make the waistband at the waist a little different. Here you see my skirt.
Så här blev mönsterförlagan. Jag ska visa er lite olika steg hur jag gjorde, men det får bli i nästa blogginlägg.
This is how the model pattern turned out. I'll show you some steps how I did, but it will be in the next blog post.
Idag snöade/haglade det igen. Visserligen heter det Aprilväder, men snö och 2 grader C…. Har ni sett hagelkornen?
Today it came snow/ hailstones again. Although it is called the April weather, but snow and 2 degrees C .... Have you seen the hailstones?

Stackars mina violer. 
My poor violets.

No comments:

Post a Comment