Saturday, May 14, 2016

Home again - 2

Den lilla kylskåpsmagneten jag visade i går var en minatyr av de gatskyltar som fanns i Madrid eller åtminstone i delar av staden. Jag tyckte de var så fina så jag köpte en souvenir av en sådan.
The little fridge magnet I showed yesterday was a miniature of the street signs that were in Madrid or at least in parts of the city. I thought they were so great so I bought a souvenir of such. 

Så här såg det ut i verkligenheten.
This is how it looked like in reality. 
Men något syrelaterat var jag ju ändå tvungen att hitta. Jag såg några tygaffärer men de var stängda så det fick bli en liten fingerborg i porslin.
But I had to find something sewing related. I saw some fabric stores but they were closed so it had to be a little thimble in porcelain.

No comments:

Post a Comment