Sunday, May 29, 2016

Insert a Color Command - 8



Så kan jag äntligen visa min färdiga grytlapp. Det fanns många saker jag kunde gjort annorlunda men jag lärde mig en hel del på detta experiment.
So I can finally show my finished Potholder. There were many things I could have done differently but I learned a lot on this experiment.

Idag skiner faktiskt solen till skillnad från i går. Även om det börjar bli lite molnigt.
Today the sun actually shines unlike yesterday. Although it's getting a bit cloudy.

Nalla blir bara tjockare och tjockare. Hennes bebisar måste nog komma snart för hon är jättetrött.

Nalla just gets thicker and thicker. Her babies must come soon because she's really tired.

Premier+ Extra and  Premier+ Modify is Embroidery Software from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment