Monday, May 9, 2016

New use for an ”old bag” - my new laptop case/bag

 
För lite drygt 4 år sedan sydde jag en jättefin svartvit väska med en tulpan på. Den har legat i ett skåp och inte funnit sin rätta plats förrän idag.
For a little over 4 years ago I sewed a very nice black and white bag with a Tulip. It has been in a cupboard and hasn’t found its proper place until today.
Eftersom jag ska på en ”business trip” i 4 dagar och behöver ta med mig datorn så ville jag ha en lätt väska med handtag. Så kom jag på att jag hade denna väska. Kanske inte 100% perfekt i passform men ganska bra så den kommer bli min dataväska och så kan den läggas i handbagaget när jag transporterar den.
Because I'm going on a "business trip" for 4 days and have to bring my computer I wanted to have a light case with handles. Then I remembered I had this bag. May not be 100% perfect in fit but pretty good so it will be my laptop bag and it can be placed in the carry-on baggage during transport.

No comments:

Post a Comment