Sunday, May 8, 2016

Sewing Notions - 1

I mitt paket som jag fick i fredags så fanns en massa bra saker till sömnad – vad man på engelska skulle kalla ”Sewing Notions”. Jag har ju flera symaskiner – en av dem är Emerald. Den har tyvärr bara en spolhållare och den är dessutom liggande.
In my package that I got last Friday there was a lot of great things for sewing – what one in English would call "Sewing Notions". I have several sewing machines – one of them is Emerald. It has, unfortunately, only a spool pin and it is also lying.
Men så såg jag denna extra spolhållare som man kan sätta på spolknappen.
But then I saw this extra spool pin that one can put on the small pin one uses for winding the bobbins.
Vips så har jag både en stående spolhållare…
All of a sudden, I have both a standing spool pin...
Men även en extra spolhållare.
But also an extra spool pin.

No comments:

Post a Comment