Friday, June 10, 2016

Contrasting necklace – black/white and pearls/ribbons

Jag fortsätter “leka med” konstraster. Jag älskar pärlor och bär det väldigt ofta.
I keep "playing with" contrasts. I love pearls and wear them very often.
Det behöver inte vara äkta pärlor och just detta att leka med pärlor som inte kostar så mycket och sedan lägga till sidenband är väldigt kul.
It doesn't have to be the real thing, just that playing with pearls that doesn't cost as much and then add a ribbon is a lot of fun.
Det var lite besvärligt att få in sidenbandet i de små metallöglorna som jag gjorde av smyckewiren.
It was a bit fiddly to get the ribbon into the small metal loops that I made of the jewelry wire.
Fint blev det i alla fall – tycker jag. Sen matchar det ju min svartvita kjol väldigt bra vilket inte gör det hela sämre.
Looks nice – at least I think so. That is matches my black/white skirt very well makes it even better.

No comments:

Post a Comment