Saturday, June 11, 2016

Lavender Comb case - 1

Det har regnat från och till de senaste dagarna. Jag är ganska känslig för väderomslag så lite har det allt känts i huvudet. Idag cyklade jag och köpte några saker på rean. Det blev ett par cykelbyxor och några saker från Tilda på Panduro.
It has been raining from and to the past few days. I'm pretty sensitive to weather changes so I have felt in in my head. Today I rode my bike and bought a few things on sale. There were a couple of bike pants and a few things from Tilda at Panduro.
Men innan jag visar det så ska ni få se vad jag sytt. En helt onödig men faktiskt ändå ganska praktisk sak. Ett kamfodral. Jag ska visa i några inlägg hur ni kan göra det i Premier+ Create.
But before I show that, you should see what I’ve stitched. A completely unnecessary but actually still pretty handy thing. A comb case. I'll show in a few posts how you can do it in the Premier+ Create.
Vår lavendel har inte börjat blomma ännu.
Our lavender flower has not started yet 
Sedan var Nalla här och ville ha mat. Äntligen har hon börjat få sommarpäls.
Then Nalla was here and wanted food. Finally, she started getting summer fur.
Design: Rose et Lavande from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment