Sunday, June 5, 2016

Metal Hoop and creating contrasts - 7

 

Så blev den då färdig – min skrämmande-romantiska kjol med konstraster ur alla aspekter man kan tänka sig.
So it was then finally finished, my scary-romantic skirt with contrasts in every aspect you can imagine.
Vill ni se skapandet av den steg för steg så är här de tidigare avsnitten.
Would you like to see the creation of it, step by step, here are the previous posts.

Tyvärr tyckte inte min man och son att jag kunde ha denna kjol till jobbet…

Unfortunately my husband and son did not think e that I could have this skirt to work ...

… så jag har även påbörjat en liknande men mycket mera “neutral” även om det finns kontraster här också. Ett lite smakprov kan jag väl bjuda på. 
... so I have also started a similar but much more "neutral" even though there are contrasts here as well. Here is a small “sneak-peak”.

Design: Engraved Skull and Roses. UT7766 from Urban Threads and 240x150 mm Metal Hoop from Husqvarna Viking

7 comments:

  1. Tack Lotta för din länkning och inspiration du ger idag på Visa och Berätta måndag!!Bambi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Eva för du låter oss visa och berätta/Lotta

      Delete
  2. Wow! That's some fancy stitching!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Janice. I love Urban Threads embroideries. They are socool.
      Lotta

      Delete