Wednesday, June 22, 2016

PDF pattern for a dress – part 3

I gårdagens inlägg så visade jag min klänning ”naturell” men jag kunde ju naturligtvis inte motstå att brodera något på klänningen.
In yesterday's post, I showed my dress "natural" but I could of course not resist to embroider something on the dress.
Eftersom jag bara ville ha något lite så fick det bli en lätt och luftig blomma.
Because I just wanted something “light” it got to be a light and airy flower.
Lustigt nog fann jag broderiet på ett ”julkort” som kom lite sent så att jag inte hann göra något till julen som var.
Funnily enough, I found the embroidery on a "Christmas card" which came a bit late so that I did not have time to do something for Christmas that was.
Pattern: Colfax dress from True Bias although altered a bit
Designs: Specialty Bobbin Case Embroideries from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment