Friday, July 8, 2016

Friday and lots of ideas and probably not enough time

Fredag en varm dag i juli. På vägen hem stannade jag vid tygaffären och köpte lite mesh. Har planer på hur jag ska använda det.
Friday on a hot day in July. On my way home I stopped at the fabric store and bought some mesh. Have plans on how to use it.
När vi rensade skafferiet förra veckan så hittade jag ett bakplåtspapper av silkon – perfekt för jag behövde det till min sömnad.
When we cleaned the pantry last week so I found a parchment paper of Silicon – perfect because I needed it for my sewing.
I morse hittade jag ett mönster på en sk ”bucket hat” – en solhat. Blev så inspirerad av Tyger & Tings hattar.
This morning I found a pattern on a so-called "bucket hat" – a sun hat. I was so inspired by Tyger & Ting’s hats.
Men det trevligaste var nog att tidningen Inspiration låg i min brevlåda. Bläddrade som hastigast och det var mycket fint i den.
But the nicest was that the sewing magazine Inspiration was in my mailbox. I browsed it briefly and there were lots of good stuff in it.
Körsbären sitter kvar – vi har dock plockat av massor så inte fåglarna ska hinna före. Jo vi matar dem så det är inget synd om dem.
The cherries are still there – but we have picked lots of them so the birds will not take them. Well we feed them so no need to feel sorry for them.
Lite rosa blommor växer nära min dörr till syrummet.
Some pink flowers are growing near my door to the sewing room.

No comments:

Post a Comment