Sunday, July 17, 2016

Sleeveless top - 1


På sommaren tycker jag att det är skönt med ärmlösa klänningar och toppar. Såklart måste det vara så man ser klädd ut.
Eftersom jag på senare tid börjat inse fördelarna med PDF mönster så har jag här provat en top från Angela Kane.
In the summer, I think it's nice with sleeveless dresses and tops. Of course, it must be the so that you look dressed.
Since I recently started to realize the benefits of PDF pattern I have here tried a top from Angela Kane.
Det finns videos hur man syr så det är nästan som att ha en lärare vid sidan om en. Stryka är tråkigt men jätteviktigt för resultatet.
There are videos how to sew it it's almost like having a teacher alongside. Ironing is boring but very important for the result.
Här ser ni början och min mans första kommentar var – jaha och vad blir det nu av gardinerna. Detta är nämligen ett gardintyg jag köpte på IKEA och som jag gjorde bort mig lite med när jag klippte av på fel ställe.
Here you see the beginning and my husband's first comment was alright and what are you now going to sew of the curtains. This is a curtain fabric I bought at IKEA and I made a fool of myself a little when I cut off at the wrong place.

No comments:

Post a Comment