Sunday, August 14, 2016

Headbands


Idag har jag en massa saker som jag påbörjat, men jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Hopplöst :-)
Hittade i alla fall en liten tutorial på ett hårband. Eftersom jag inte riktigt visste hur det skulle bli så använde jag en bit av mina tyglappar från bunden FINURLIG jag köpt på IKEA.

Today I have a lot of things I started, but I don't really know what I'm going to start with. Hopeless:-)
In all cases I found a tutorial on a hair band. Because I didn’t really know how it would be I used a piece of my fabric pieces from the roll FINURLG I bought at IKEA.
Jag var tvungen att skarva den men jag tyckte inte det gjorde något.
I had to splice it but I didn’t mind.

Den blev ganska bra, dock ska jag förlänga mönstret några centimeter nästa gång.
It was pretty good, though I'll extend the pattern a few centimeters next time.

1 comment: