Friday, August 19, 2016

ITH Table Runner - 1

Nu har jag sytt/broderat en liten bordslöpare från ett mönster av Stickbaer.de.
I have sewn/embroidered a small table runner from a pattern by Stickbaer.de.
Det är både ”piecing ITH” och ”applikationer ITH”.
It is both "piecing ITH" and "appliqué ITH". 
Faktum är att allt egentligen är ITH (in-the-hoop). Men eftersom jag ville ha duken dubbelt så lång så gjorde jag några små justeringar. Så min duk blev bara ”nästan ITH”, som jag brukar kalla det.
The fact is that all really is the ITH (in-the-hoop). But because I wanted to have the table runner twice as long, I made a few small adjustments. So my table runner just became "almost ITH", as I like to call it.
Visst blev det fint med alla dova färger i beige-brunt och rosa. Hur jag gjorde för att förlänga duken ska jag berätta nästa gång.
Doesn’t it look great with all the muted colors in beige-brown and pink.How I doubled the length of the table runner I'll tell you next time. 

Designs: Mini Flower Table Runner from stickbaer.de

1 comment:

  1. Løperen er kjempefin, og så lekre duse farger du har valgt! :-)

    ReplyDelete