Sunday, August 28, 2016

Söndagsaktiviteter

 
Idag blir det lite blandad kompott av aktiviteter. Vi började morgonen med att få ut två talgoxar som inte ville gå ut. Jag förstår inte att de ska flyga in genom minsta lilla springa när man har ett fönster öppet.
Today, it becomes a little bit of mixed bag of activities. We started the morning with helping out two birds who did not want to go out. I do not understand that they will be flying in through the smallest gaps when you have a window open.

 
Sen gjorde jag något jag funderat jättelänge på och det är att prova den bananglass som man gör med enbart frusen banan. Jag hade i kakao – och milda makter – fantastiskt gott och så mycket smalare än vanlig glass.
Then I did something I thought about for ages and that is to try the banana ice cream as they do with only frozen banana. I added cocoa - and my goodness - amazing good and so much "less calories" than regular ice cream.
Inspirerad av min chokladglass så beslutade jag mig för att fortsätta använda mina stuvbitar från IKEA packen ”FINURLIG”. Nu tänkte jag sy en lite necessär.
Inspired by my chocolate ice cream I decided to keep using my fabric bought by the piece from the IKEA Pack "FINURLIG". Now I thought I would sew a little cosmetic bag. 
När jag letade i min burk med blixtlås så hittade jag förutom det beiga blixtlåset med kläpp även en knapp jag gjort själv. Det får nog bli nästa projekt. Tyvärr ser det ut att bli regn idag så det gör kanske att sömnad blir ett utmärkt projekt.
When I was looking in my jar with zippers I found in addition to the beige zipper with zipper-puller also a button I made myself. It'll probably be the next project. Unfortunately, it looks to be rain today so maybe that sewing is a great project.

No comments:

Post a Comment