Sunday, September 18, 2016

Alteration to the Ingenious potholder design - 1

Idag fick jag för mig att göra en liten, liten ändring på designen till mitt grytunderlägg.
Jag har lagt till linjer för att sy fast kantremsan på ena sidan. Det är en smaksak om man vill ha kvar sick-sack linjen eller inte. Här har jag den inte med men jag har ytterligare en variant där jag har den kvar. Så vi får se vad jag tycker när jag syr den nya designen.

Today I got the idea to make a tiny little change on the design to my potholder design. 
I have added lines to sew on the binding strips on one side. It is a matter of taste if you want the zig zagt line or not. Here I have omitted it but I have a further variant where it remains. So we'll see how I think it looks when I sew the new design.

No comments:

Post a Comment