Monday, September 5, 2016

Insoles - 3

I går fick ni ett tips om hur man ibland kan använda en mindre ram om man snedställer motivet en aning på diagonalen.
Yesterday you got a tip about how you can sometimes use a smaller frame if you rotate the design slightly on the diagonal.
Idag tänkte jag visa er hur ni kan spara mellanlägg. Här ser ni hur jag tryckt ut min sula från mellanlägget.
Today I thought I'd show you how you can save stabilizer. Here you can see how I pressed out my insole from the stabilizer.



Om jag istället för att spänna nytt mellanlägg i ramen bara klistrar över en bit mellanlägg över den del som är tom så kan jag fortsätta att brodera. Jag har använt limstift och mitt lilla ministrykjärn för att stryktorka limmet.
If I instead of hooping a complete new piece of stabilizer just paste over a piece of stabilizer over the part that is empty I can continue to embroider. I have been using a glue stick and my little mini iron to heat set the glue.
Sulorna kan ni hitta här.
The insoles can be found here.


Designs: Sohlenspaß für Ladies from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment