Saturday, September 24, 2016

Inspiration struck today


Inspirationen slog till idag när jag var på mitt favoritställe IKEA. Min son ville titta på lite möbler så jag följde med som sällskap (inte för att nån behövde övertala mig precis).
På tygavdelning såg jag detta otroligt fina tyg, alldeles nytt och då fick jag plötsligt inspiration till ett par saker.
Det roliga med inspiration är att det slår till när man minst anar det - från en dag till en annan.
Inspiration struck today when I was at my favorite place IKEA. My son wanted to look at some furniture so I came with as company (not that anyone needed to talk me right).
In the fabric section, I saw this incredibly beautiful fabric, brand new, and then I suddenly got inspiration a few things.
The funny thing about inspiration is that it strikes when you least expect it - from one day to another.        
Fabric: Dvärgbjörk from IKEA

No comments:

Post a Comment