Wednesday, October 5, 2016

Grey fabric


Man får passa på när man är i stan och kan besöka lite fler tygbutiker, även om jag inte ska klaga. Jag har två bra affärer där jag jobbar. Men som sagt lite grått tyg till grentyget på mina trosor jag ska sy.
Sedan hittade jag en trevlig ekologisk affär där allt var ekologiskt från mat, torrvaror och även kosmetika. Så en ansiktskräm från mitt favoritmärke och några kryddor blev det också.
One must take the opportunity when you're in town and can visit some more fabric stores, although I'm not going to complain. I have two really good ones where I work. But as I said, a little gray fabric for the crotch of the panties I'm going to sew.
Then I found a nice green store where everything was organic from food, dry goods and even cosmetics. So a face cream from my favorite brand and some spices did also ”go home” with me.

No comments:

Post a Comment