Thursday, October 20, 2016

Moving - 7

Nu har jag visat fyra kuddfodral och näst på tur kommer de två sista. Den här gången har jag eller rättare sagt min son valt ett broderi. 
Now I have shown you four Cushion covers and the next in line will be the final two. This time I have or rather my son opted for embroidered fronts.
För att få det nästan ton i ton men ändå synas lite så har jag valt en melerad tråd i svart, grått och vitt. 
To get it almost tone on tone but still appear a bit I have chosen a variegated thread in black, gray and white. 
Hur placerar man då enklast broderiet på ett tygstycke som ska vara kuddens framsida det tänkte jag visa i mitt nästa inlägg.  
How to place the embroidery in a very simple way on the piece of fabric that will be the front of the cushion I thought I'd show in my next blog post

No comments:

Post a Comment