Saturday, October 22, 2016

Moving - 9


Knäppningen på de broderade kuddarna blev ytterligare en variant – med tryckknappar som jag satte dit med min Prym tång. Vad jag gillar dessa tryckknappar och det verktyget. Superbra.

The closing on the embroidered cushions became another variant – with push buttons as I put in with my Prym pliers. I really like these push buttons and the tool. Super.

Så därmed blev det tre olika varianter av stängning på kuddarna. Den första hade knappar med dekorativa knapphål ifrån mitt Premier+ Embroidery Software. Mer perfekt än så kan det inte blir.

So thus it became three different variants of the closing on the cushions. The first had buttons with decorative buttonhole from my Premier+ Embroidery Software. More perfect than this, it cannot be.

Den andra hade en stängning med blixtlås. Hur jag gjorde den har jag berättat om här och här. 

The other had a closing with zipper. How I did that, I’ve told you about here and here.
Premier+ Embroidery Software is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment