Saturday, November 26, 2016

Christmas Wreath 2016 - 1

Snön kom som en virvelvind och låg i massor och skapade ett riktigt kaos, sedan försvann den och nu är det barmark och cirka 6 grader C varmt. På söndag är det första advent så nu ska det upp stjärnor i fönstren och belysning utomhus. Apropå belysning så såg jag detta fina träd när jag cyklade hem ifrån jobbet i går kväll. Jag vet inte om det kommer vara istället för den julgran som annars brukar stå på torget, men väldigt vacker var den.
The snow came as a whirlwind and was in a lot and created a real chaos, then it disappeared and now it is bare ground and about 6 degrees C warm. On Sunday, it is the first Sunday of Advent, so now it's time to put up stars in the windows, and outdoor lighting. Speaking of lighting, I saw this fine tree when I rode home from work last night. I do not know if it will be instead of the Christmas tree that usually stand on the square, but it was very beautiful.
Nu är det hög tid att göra en julkrans till ytterdörren. Jag har i år införskaffat en halmkrans. Det har jag aldrig använt förut.
Now is the time to make a wreath for the front door. I have this year bought a straw wreath. I've never used that before.

No comments:

Post a Comment