Monday, November 28, 2016

Christmas Wreath 2016 - 2

Idag har jag bakat – på tyg alltså. Pepparkakor. Fast de är röda :-) 
Jag bryr mig inte om att jag syr genom två lager tyg – ett på framsidan och ett på baksidan – för dessa hjärtan ska jag använda på min krans.
Today I have baked - on fabric that is. Gingerbread cookies. Though they are red :-) 
I do not care if I sew through two layers of fabric - one in front and one in back - as these hearts should be used on my wreath.
I detta fall så ligger sex pepparkakor på plåten (broderbågen).
In this case, it is six gingerbread on the plate (hoop).
När broderier är klart lägger jag på ett lager med dekopage lim, detta för att tyget ska stå emot vädret lite bättre.
When the embroidery is finished, I put a layer of decoupage glue for the fabric to withstand the weather better.
När det torkat så stryker jag på tyget och sedan klipper jag ut hjärtana.
When it has dried, I iron on the fabric and then cut out the hearts.
Design: #294 Holiday Creator (design 26) from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment