Tuesday, November 29, 2016

Christmas Wreath 2016 - 3

Nu är det bara att dekorera kransen. Först lindar jag ett band runt kransen.
Now it's just to decorate the wreath. First I wrap a ribbon around the wreath.
Därefter placerar jag ut hjärtana och fäster dem med limpistolen.
Then I put out the hearts and attach them with the glue gun.
Eftersom jag inte hade några röda bär hemma så använde jag rött glitterlim.
Since I didn't have any red berries at home I used red glitter glue.
Så där, visst blev den juligt fin?
It sure became the Christmassy nice, didn’t it?


Jag länkar detta inlägg till BambiSyr som inspiration för "julpyssel" med applikationsinslag

Design: #294 Holiday Creator (design 26) from Husqvarna Viking

10 comments:

  1. Really cute wreath, Lotta. Have enjoyed watching its evolution.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Pamela. Yes I think it turned out nice./Lotta

      Delete
  2. Så enkelt och ändå så fin!

    ReplyDelete
  3. Underbar inspiration och länkning!Tack säger Bambi o hennes Visa o Berätta måndag❤️

    ReplyDelete