Saturday, November 26, 2016

Fleece scarf


Eftersom jag hade lite fleece kvar från pläden jag sydde ponchon av så tänkte jag göra lite mer fleecesaker. På tur blev denna ”halsduk”.

Because I had some fleece left over from the throw I sewed the poncho from I thought I'd do some more things. Next in line is this "scarf”.

Ja, kanske mer som en krage än traditionell halsduk. Fast mycket kortare så istället för att "viras runt" halsen som en vanlig halsduk så knäpps denna istället med tryckknappar av typen ColorSnaps.

Well, maybe more like a collar than traditional scarf. Although not as long. So instead of wrapping it around your neck as you do with an ordinary scarf this one is buttoned together with ColorSnaps.

Hur som helst så broderade jag silvriga stjärnor på den. Eftersom fleece är töjbart så ville jag ha lätta öppna designs så denna stjärna passade bra.
Anyway I embroidered silver stars on it. Because the fleece is stretchable I wanted to have light airy designs, so this star was perfect.

Designen är från kollektionen ”Schneekristalle”.
The design is from the collection "Schneekristalle".

Designs: Schneekristalle from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment