Sunday, November 6, 2016

Sunday November 6, 2016

När jag vaknade i morse så var det alldeles vitt ute och det snöade. Det har visserligen varit ganska kallt och småsnöat hela veckan men nu ligger ett tjockt vitt lager på backen och det är minusgrader ute. Idag bytte jag till vinterdäck på min cykel. Det är lite säkrare så.
When I woke up this morning, it was all white outside and it was snowing. It has indeed been quite cold and snowed a bit the whole week but now is a thick white layer on the grass and it's below freezing outside.Today I switched to winter tires on my bike. It's a bit safer.
Vitt är ljust och fint men det kan också vara skrämmande. Ser ni vad jag ser? Annars har dagen ägnats åt cirklar och rundlar av olika slag. Vad det blir kommer ni få se framöver i min blogg.
White is bright and nice but it can also be scary. Do you see what I see? Otherwise, the day was devoted to circles various kinds. What it will be, you will see in some future blog posts.

No comments:

Post a Comment