Saturday, November 19, 2016

”Vintage style” Cross Stitch Christmas decorations – 1


Lördag – skönt med helg efter en hektiskt vecka. Jag vill faktiskt påbörja mina juldekorationer så jag har börjat med att brodera på vitt linne tyg.

Saturday – nice, weekend after a hectic week. I will begin my Christmas decorations so I’ve started with embroidery on white linen fabric. 

Broderiet kommer från Stickbär’s Vintage Cross Stitch – en riktigt fin design kollektion.

The embroidery is from Stickbär's Vintage Cross Stitch – a really nice design collection. 

Eftersom jag tycker korsstygn blir finast med vattenlösligt mellanläg så tar jag bort det i ”ett julbad”.
Because I find cross stitch looks best with water-soluble stabilizer I remove it in "a Christmas bath".

Designs: Vintage Cross Stitch from Stickbaer.de 

No comments:

Post a Comment