Wednesday, November 23, 2016

”Vintage style” Cross Stitch Christmas dish cloths – 2

Ytterligare en disktrasa med ett korsstygnsbroderi från Stickbär's Vintage Cross Stitch. Denna gång med engelsk text.  Texten har jag lagt till i mitt Embroidery Software. Tänk bara på att välja en font som inte perforerar disktrasan alltför mycket.
Another dishcloth with a cross stitch embroidery from Stickbär's Vintage Cross StitchThis time with English text. The text I added in my embroidery software. Just be sure to choose a font that does not perforate the dishcloth too much. 
Ni känner väl igen de fina renarna som jag broderade på min handduk? Disktrasorna jag broderar på är inköpta på IKEA.
You do recognize the nice reindeer I embroidery on my towel, don’t you? The dish cloths I embroider on are purchased at IKEA.
Designs: Vintage Cross Stitch from Stickbaer.de


No comments:

Post a Comment