Saturday, December 10, 2016

10 days into December and only 14 to Christmas


Tiden går alldeles för fort. Hur ska man hinna allt man vill? När ork och lust tryter så kan jag ändå finna en styrka och glädje i att skapa. På vägen hem i går så stannade jag till i tygaffären och köpte lite smått och gott.
Time passes too quickly. How can one have time to everything you want? When the energy and desire runs out, I can still find strength and joy in creating. On my way home yesterday I stopped in the fabric store and bought some goodies.

Röd filt – som går att tvätta
Red felt – which can be washed

Fuskskinn i mörkt svartbrun och beige.
Fake leather in dark black brown and beige.

Ett garnnystan i lin och bomull.
A ball of yarn in linen and cotton.

En sak jag gjort på senaste tiden och som jag använt många gånger, både till kjol, klänning och “slimmade byxor” är min fleece poncho. Så många berömmande kommentarer jag fått – det är kul. Här kan ni hitta den.
One thing I have done in the recent past and I have used many times, both to a skirt, a dress and to "slim pants" is my fleece poncho. So many laudatory comments that I have received - it's fun. Here you can find it.

No comments:

Post a Comment