Saturday, December 3, 2016

Snowman - 1


Jag broderar en applikation på en bit tyg. I dag när jag satt och surfade lite på olika sidor hittade jag denna urgulliga snögubbe på Tatjana’s blogg (Stickbaer.de). Det är ett gratismotiv i två storlekar och Tatjana’s broderier är alltid väldigt välgjorda.
I'm embroidering an appliqué on a piece of fabric. Today when I surfed a bit on various pages I found this really cute snowman on Tatjana's blog (Stickbaer.de). It is a freebie in two sizes and Tatjana's designs are always very well-made.
Vad det ska bli får ni se i morgon men jag kan avslöja att jag pressat in kanterna och sytt dem.
What it will be, you will see tomorrow but I can reveal that I’ve folded and pressed the edges and sewed them.

Designs: Weihnachts Freebie Schnee-Mann from Stickbaer.de 

No comments:

Post a Comment