Monday, December 5, 2016

The ”IT”-thing - 1

Visst är det en underlig rubrik. Det står faktiskt inte IT som har med teknik och data att göra utan helt enkelt ”it” dvs ”DET”. Under förra helgen som var när det var allt det där Black Friday, Cyber Monday etc så passade jag på att köpa lite broderier ifrån både Urban Threads och Embroidery Library.
It is certainly a strange title. It is actually not IT related to technology and data but simply "it" that is “IT”. Last weekend, which was when it was all that Black Friday, Cyber Monday, etc. I took the opportunity to buy some embroidery designs from both Urban Threads and Embroidery Library.
Då hittade jag något som verkligen bara var ”DET” – trodde aldrig jag skulle säga att detta var nog något av det mest fina jag broderat på länge.
Then I found something that really was just "IT" – never thought I'd say this was probably one of the most amazing things I’ve embroidered in a long time. 
Här ligger de uppspända på tork på min korkmatta.
Here they are stretched out to dry on my Cork mat.
Här är de ihopsatta och kan det vara servetthållare? Eller julgransdekorationer? Ni får hålla er till tåls tills i morgon.
Here they are put together and can it be napkin holder? Or Christmas tree decorations? You can guess and I will show you tomorrow.

No comments:

Post a Comment