Friday, January 13, 2017

Inspiration Friday 13 January 2017


Fredagen den 13 räknas ju som en olycksdag. Vet inte om jag drabbats av något ännu men det första jag så på min mobil i morse var en nyhetsflash om ett höghus som brann. Det är inte roligt. När jag kom hem så låg den inspirerande sy tidningen Inspiration från Bernina i min brevlåda. Inspiration är en mycket viktig del i mitt liv och egentligen är väl det livet handlar om - att få inspiration till att leva ett så rikt och lyckligt liv som möjligt.
Friday the Thirteenth is considered an unlucky day. Do not know if I have been hit by anything yet but the first thing I saw on my cellphone this morning was a Newsflash about a high-rise building on fire. It's not funny. When I got home I saw the inspiring sew magazine Inspiration from Bernina in my mailbox. Inspiration is a very important part of my life and really what life is about - to get inspiration to live as full and happy life as possible.

Sömnaden är definitivt en del av detta för mig. Det kan exempelvis vara att fundera vad jag ska sy av detta blåprickiga Tildatyg med matchande band.
Sewing is definitely a part of this for me. For example, it might be to think about what I'm going to sew this blue polka dot Tilda fabric with matching Ribbon.

No comments:

Post a Comment