Monday, January 9, 2017

Recycled mobile Case - 1


Nu är mitt mobilfodral färdigt. Det är ett tjockt och varmt fodral – precis som jag skulle behöva i ett par vantar. Kanske telefonen också fryser i denna kyla. Fast i dag är det 0 gradigt.
Now my mobile phone case is finished. It is a thick and warm case - just like I would need in a pair of mittens. Maybe the phone also freezes in the cold. Though today it is 0 degrees.

Fodralet är lite längre än telefonen och det beror på att jag vill att det inte ska ramla ut så lätt och sedan har jag inte bestämt mig om jag ska sätta i en plasttryckknapp eller inte.
The case is slightly longer than the phone and it is because I want it not to fall out so easily and then I haven't decided if I'm going to put in a plastic push button or not.

Det är helt sytt på min Emerald 118 och som ni ser är alla sömmar ”råa”. I mitt nästa inlägg ska jag visa hur jag gjorde.
It is completely sewn on my Emerald 118, and as you can see, all the seams "raw". In my next post, I'll show how I did.

1 comment:

  1. Flott mobiletui! Smart å ha det litt lengre enn telefonen. :-)

    ReplyDelete