Saturday, January 14, 2017

Tiny things


Efter ytterligare en lång dags arbete väntar nu äntligen några dagars vila – och sömnad hoppas jag. Det kommer kanske inte bli några storverk – eller kanske ska jag säga stora verk, för storverk behöver faktiskt inte vara stora.Jag funderar på att göra något av en jättespännande sak jag fick av Tatjana nämligen några bitar SnapPap. Nyfikna? Ni får hålla er lite till tåls. Jag har faktiskt två idéer.
After another long day's work awaits finally some days of rest – and sewing, I hope. There may not be any great achievements – or should I say large things, as great achievements need not be large. I'm looking to do something from an exciting thing I got from Tatjana namely some pieces SnapPap. Curious? You get to keep you a little bit of patience. I actually have two ideas.
En annan liten sak som kan göra storverk är ett litet charmpack – perfekt till små bitar typ applikationer.
Another little thing that can make great achievements is a small charm pack – perfect for small pieces like appliqués.

No comments:

Post a Comment