Friday, February 17, 2017

Sewing Festival – February 2017 - 1

Äntligen dags igen. Årets första syfestival. Idag ska jag bara njuta och jag hoppas att jag ska hitta mycket inspiration och en och annan sak att köpa. Jag sköljde upp två tygkassar så jag kan shoppa lite.
Jag har även printat ut en PDF av mässguiden för att förbereda mig lite. Kameran har fulladdat batteri och även mobilen. Har jag glömt något? Jo, lite pengar… det kan ju hända att något ropar på mig… KÖP MIG!!!
Finally time again. The first Sewing Festival for this year. Today I'm going to just enjoy and I hope that I will find a lot of inspiration and a thing or two … to buy. I washed up two cloth bags so I can shop a bit.
I also have printed out a PDF of the exhibition guide to prepare a bit. The camera has a fully charged battery and even the smart phone. Have I forgotten anything? Well, a little bit of money ... it may well happen that somethings calls out ... BUY ME!!!

No comments:

Post a Comment