Wednesday, February 8, 2017

Sewing with yarn - 3


Planering är halva nöjet – jag funderar och funderar vad jag ska göra med garnbroderierna. Jag har fastnat för hjärtat och då dök nästa fråga upp – vad ska jag sy det på? Vanligt tyg eller kanske filt?
Planning is half the fun — I'm thinking and thinking about what to do with the yarn embroideries. I have decided for the heart and then the next question popped up – what fabric to sew it on? Plain fabric or perhaps felt?

Jag klippte ut hjärtat för att se hur det blev mot filten och jag tror nog att det kan bli ganska bra.

I cut out the heart to see how it turned out on the felt, and I do think that it can be quite good.

En Toscakaka sitter aldrig fel. Här bakad med hasselnötter.
A Tosca cake is never wrong. This one is baked with hazelnuts.

No comments:

Post a Comment