Tuesday, March 21, 2017

Easter 2017 - 1


Tänk att det är bara lite drygt tre veckor kvar till Påsk. Varför jag kom på det var för att jag i helgen såg jag att jag fortfarande hade min julkrans på dörren. Milda makter – hur gick det till?
I realized that it is just a little over three weeks to go until Easter. Why I realized that was because this weekend I saw that I still had my Christmas wreath on the door. My goodness – how did that happen?

Alltså måste jag göra något vår betonat men kanske även Påsk betonat och nu fick jag idén att jag skulle göra ett Påskris av några korta små kvistar.
Therefore, I must do something spring related but also Easter related and now I got the idea that I would put together some twigs with a ribbon. 

Vad jag ska pryda det med får ni se i nästa inlägg men jag kan avslöja att jag broderar på organza. Vissa broderier är som fotavtryck de bara finns där och detta är ett mycket charmigt sådant. Jag ser att min Påsk inte kommer att bli gul i år, snarare svart……. 😊
What I'm going to decorate it with you will see in the next post, but I can reveal that I am embroidering on organza. Some embroidery are like footprints they just are there and this is a very charming one. I see that my Easter will not be yellow this year, rather black ....... 😊

No comments:

Post a Comment