Tuesday, March 7, 2017

Preview of a really cool embroidery – 1

Häromdagen fick ni se en första förhandstitt på ett häftigt, maffigt broderi jag håller på med.
The other day, did you got to see a first preview of a cool, ethnic embroidery I'm into.
Här kommer förhandstitt nummer 2. Det är kanske inte lätt att se men det blir så fint. Dessutom syr jag det på vad som ska bli ett projekt. Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet för jag hade en bit tyg som precis borde räcka. Inget mönster så nu testar jag för fullt och löser saker allteftersom de dyker upp :-). Spännande eftersom inte ens jag vet hur det kommer att bli.
This will be preview number 2. It may not be easy to see but it will be so nice.  In addition, I sew it on what should be a project. Maybe I have taken water over my head because I had a piece of fabric that just should suffice. No pattern, so now I sew and solve things on the fly :-). Exciting because even I do not know how it will be.

No comments:

Post a Comment