Wednesday, April 12, 2017

Lace Eggs - 2


Usch vilket väder vi har. Det regnar och är runt nollstrecket. Nu har jag gjort färdigt mina Lace ägg och i håligheterna trädde jag ett gult organza band. Det tycker jag blev fint.

Ugh what weather we have. It rains and is around zero. Now I have completed my Lace eggs and in the cavities, I threaded a yellow organza ribbon. I think it looks nice.

Jag satte fast dem på ett par grillpinnar av trä …
I put them on a couple of BBQ sticks of wood ...
… och satte sedan ner dem i en vas tillsammans med en kvist.
... and then put them in a vase with a twig.

Nu får det vara färdigt med Påsk. I morgon ska jag börja på något mycket spännande som jag hittat i en Facebook grupp. En mycket kreativ sådan…. Ni får vara nyfikna till i morgon.
Now, there will be no more Easter things. Tomorrow I'll start on something very exciting that I found in a Facebook group. A very creative one. ... You may be curious until tomorrow.

Premier+ Ultra is Embroidery Software from Husqvarna Viking

1 comment: