Saturday, April 15, 2017

Like an ”Eye” - 1

Dagen bilnycklar är egentligen inga nycklar utan mera en typ av fjärrkontroll. Men de behövs ändå och det är bra att ha en ”tag” på dem. Igår sa min son att jag borde sy någon ”hållare” till den andra ”bilnyckeln” – något rosa med blommor eller vad du nu brukar sy – lite ironiskt för jag tror egentligen inte han ville ha nåt rosa med blommor. Nu är jag egentligen ingen rosa person 😊  Det gick jag igång på och tänkte att jag ska sy nåt som är stilfullt och ändå roligt.
Today car keys are actually no keys but rather a kind of remote control. But they are needed anyway and it's good to have a "holder" on them Yesterday my son said that I should sew a "holder" to the other “car key” – something pink with flowers or whatever else you usually stitch – a bit ironic because I don't really think he wanted something pink with flowers. Really, I am not a pink person 😊 That made me determined to do something, and I figured I should sew something that is stylish and yet fun.
Fram med lite fuskskinn, filt och sen var det bara att sätta sig vid Embroidery Software och ”slänga ihop” en nyckelhållare. Hur jag gjorde ska jag visa er i nästa del av detta inlägg.
I pulled out some fake leather, some wool felt and then I sat down with one of my Embroidery Software’s and digitized a key holder. How I did I'm going to show you in the next part of this post.
Broderierna kommer från denna broderikollektion och innehåller många fina ”knappar”/”prickar”/”rundlar” eller vad man nu vill kalla dem. Jag har redan ytterligare en ide vad man kan göra med dem och det ska jag prova idag.
The embroidery is from this embroidery collection and contains many nice "buttons"/"polka dots"/"circles" or whatever you want to call them. I already have another idea what you can do with them and I will try that today.

Designs from fruBlomgren

No comments:

Post a Comment