Sunday, April 16, 2017

Pre-view of Easter Day's sewing

Detta är ett litet smakprov på en del av det jag sytt idag. Det har snöat lite – inte mycket bara små flingor och den stackars fru Koltrast som ligger på sina grönblå vackra ägg. Hon har det inte lätt. Kanske skulle jag gjort dessa i turkosgröna färger för att visa min sympati med henne. Nu fick de bli lila i olika nyanser.
This is a small pre-view of some of what I made today. It has been snowing a little - not a lot just small flakes and the poor Mrs Blackbird that sits on her beautiful teal colored eggs. She has it not easy. Maybe I should have done these in turquoise green colors to show my sympathy with her. Now they are in purple shades.

2 comments:

  1. Spännande, jag har gjort mitt I-Pad fodral:O)) / Immi

    ReplyDelete
  2. Åh vad det blev fint. Supersnygg kombination

    ReplyDelete