Sunday, April 30, 2017

Slow Sunday April 30, 2017

Idag tar vi det lite lugn. Det blev sent igår (eller jag kanske snarare ska säga i morse) efter att vi varit på middag hos några goda vänner. Dessutom är det Valborgsmässoafton och min mans födelsedag.
Dagen projekt blir ett litet som har bäring till ett annat jag gjorde förra veckan men idag ville jag prova att göra det ITH.
Today, we take it a little quiet. It was late last night (or perhaps I should say rather this morning) after we have been to dinner with some friends. In addition, it is Walpurgis night and my husband's birthday.
This day’s project becomes a little one that has bearing to another I did last week, but today I wanted to try to do it ITH.
Eftersom vi alla behöver lite glitter i våra liv så har jag valt att pigga upp det svart-vita tyget med skarp turkos mylar samt brodertråd.
Because we all need a little sparkle in our life so I've decided to brighten up the black-white fabric with vivid turquoise Mylar and embroidery thread.
Detta är vad jag tänker visa er just nu, men jag naturligtvis berätta hur ni kan göra ett liknande. Designen får ni förstås köpa för den har inte jag gjort. Jag inser att jag verkligen ”snöat in på” de här ”Dotsen”. Väldigt vanebildande 😊
This is what I am going to show you right now, but of course I’ll tell you how you can make a similar purse. The design you must buy for that I have not made. I realize that I’ve really "snowed in on" these "Dots". Very addictive.
Däremot så är jag inte helt övertygad om att göra totalt allt ITH utan kanske inskränka mig till linjer, design och syr ihop. Sy fast blixtlås samt sicksack tror jag i ärlighetens namn faktiskt är enklast att göra på vanlig maskin. Men det är ju min helt personliga åsikt.
However, so I'm not entirely convinced making a total of everything ITH but maybe limit myself to lines, design and sew together. Sewing the zipper and zigzag, I think in all honesty really is easiest to do on an ordinary machine. But that's my completely personal opinion.

Designs: fruBlomgren

No comments:

Post a Comment