Saturday, April 8, 2017

The day after……

I går var en mycket tragisk dag här i Stockholm efter det fruktansvärda som hände där flera dog och många skadades och chockades svårt.
Yesterday was a very sad day here in Stockholm after the terrible that happened where many died and many were injured and traumatized. 
På något sätt känns det ganska tyst och stilla. Man får liksom ett annat perspektiv på tillvaron. När jag plockade bland mina tyger hittade jag denna lilla grytlapp som jag förmodligen gjorde för något eller några år sedan också det till Påsk. Jag tyckte att den på något sätt passade till Rosa och tyckte även att jag behövde lite starka glada färger trots det hemska som inträffat. Ta hand om varandra.
Somehow, it feels pretty quiet and still. You get a different perspective on life. When I sorted and folded some of my fabrics, I found this little Potholder that I supposedly made for one or several years ago also for Easter. I found it somehow suited to Rose and felt that I needed some strong bright colors despite the bad things that happened. Take care of each other.

Designs: BUNNY BUDDY, Cute Rabbit Softie, ITH and Little BUNNY BUDDY Cute Rabbit Softie ITH are the 2 versions available from fruBlomgren

No comments:

Post a Comment