Sunday, April 9, 2017

We all need Angels in our lives - 3

Nu är mina söta små ”vimsiga” änglar färdiga. Jag har använt dem som dekoration i Påskriset.
Now is my cute little "whimsical" Angels are finished. I have used them as decoration in the Easter twigs.
Som hår använde jag rosa ull som jag köpt på Panduro.
For the hair, I used pink wool that I bought at Panduro.
Ytterligare dekoration blev det med rosa pärlor också de inköpta på Panduro.
Additional decoration was with pink beads also those purchased at Panduro.
Jag läste även om att man kunde dekorera Påskriset med ull istället för fjädrar så det gjorde jag också.
I read that you could decorate the Easter twigs with wool instead of feathers, so I did that too.
Här är en närbild på en ängel.
Here is a close up of an Angel.
En som egentligen är en liten ängel är ekorren men den här killen är bara arg och skäller.
One that really is a little angel is the squirrel but this guy is just angry and barks.

Designs: Whole Hearted Angels from fruBlomgren

No comments:

Post a Comment