Monday, April 3, 2017

XL Easter Card LOTTA – 1

Hur gulligt är det inte när man hittar en design med sitt eget namn? 😊
XL Easter Card LOTTA – är en mycket söt liten ängel som blivit Påskinspirerad med söta kaninöron.
Nu vet jag inte om jag är vare sig en ängel eller har kaninöron – nåja lite snäll är jag 😊 och stora nyfikna öron har jag … 😊
Jag gillar verkligen att tänka utanför ramarna så därför blev detta kort en liten utmaning att se om man kunde göra i en 130x180 mm brodérbåge.
How cute is it not when you find a design that has your name? 😊
XL Easter Card LOTTA –is a very sweet little angel that has become Easter Inspired with cute bunny ears.
Now I do not know if I am neither an angel or have rabbit ears - well I am sort of kind 😊 and big curious ears, I have ... 😊
I really like to think outside the box so this is why I made this into a challenge to see if you could do it in a 130x180 mm brodérbåge.

Designs: XL Easter Cards from FruBlomgren 

No comments:

Post a Comment