Sunday, May 21, 2017

May I present Mr Fox - 1




Mr Fox är - som fruBlomgren säger - ”En mycket fin herre”. Jag tycker att han ser väldigt snygg ut i sin röda väst och guldmonokel.

Mr Fox is - as fruBlomgren says - ”A very fine gentleman”. I think he looks really handsome in his red vest and golden monocle.


Mr Fox kommer att pryda något jag köpte hos IKEA för en månad eller två sedan. Jag köpte två av det och det kostade bara mig 5 SEK vardera. Så lite magisk "återvinning" eller kanske det kallas "upcycling" och en mycket fin herre som Mr Fox och jag försäkrar att du kommer att se något fantastiskt. Också mycket "i tiden".

Mr Fox will embellish something I bought at IKEA a month or two ago. I bought two of it and it only cost me 5 SEK each. So some magic “recycling” or perhaps it is called “upcycling” and a very fine Gentleman like Mr Fox and I assure you will see something fabulous. Also very much “in time”.

Facts about designs/fabrics etc:
Design with quote is from fruBlomgren in a collection called  MR. FOX PORTRAITS, 4 Designs with Mr Fox in appliqué frames



No comments:

Post a Comment