Friday, May 12, 2017

Trying new products

Idag hämtade jag ett brev på posten med några saker jag beställt från Stoff & Stil. Bland annat var det en ny vadd – åtminstone för mig – en blandning av bomull och soya. Ska bli intressant att prova.
Today I got  a letter in the mail with a few things I ordered from Stoff & Stil. Among other things, it was a new batting – at least for me – a mixture of cotton and soya. Should be interesting to try.
Sedan beställde jag några stora wonderclips. Jag älskar mina små wonderclips som är så bra till mycket så de stora ska också bli intressant att prova.
Then I ordered some large wonder clips. I love my little wonder clips that are so good for many things so they should also be interesting to try.
Men nålar och kantband är också bra att ha.
But needles and bias binding are also good to have.

No comments:

Post a Comment