Tuesday, June 6, 2017

Bread bag

Har ni tänkt på att fler och fler börjar ta betalt för plastpåsar. Jag blir alltid lika glad när jag får papperpåsar i bageriet. Nu har ju plast i och för sig ett syfte när man fryser bröd. Jag vet inte om det funkar med papper eller tyg. Men man kan ju skölja ur dem och återanvända.
Have you noticed that more and more are starting to charge for plastic bags. I am always happy when I get paper bags in the bakery. Now, the plastics in and of itself a purpose when you freeze bread. I do not know if it works with paper or fabric. But you can rinse them and reuse.
För att gå ytterligare ett steg kan man ju förvara några skivor bröd i denna brödpåse som jag sytt av linne.
To go one step further, one can store a few slices of bread in the bread bag that I made of linen.
Jag har använt ett Tildaband som kanal och jutesnöre som band.  Korsstygnsbroderiet i en ljust mintgrön nyans. Trots att det inte syns så bra på bild så är det faktiskt väldigt matchande – bandet och tråden.
I have been using a Tilda ribbon as channel and jute string as a ribbon to tie.  Cross-stitch embroidery in a pale mint green hue. Although it is not seen as good on the picture it is actually very matching – ribbon and thread.

Facts about designs/fabrics etc
Designs from Stickbaer.de
Design collection: BROT SACKERL

No comments:

Post a Comment