Saturday, June 17, 2017

Monochrome, black-and-white, gray scale - 1

Jag är lite fascinerad av svartvita foton. På nåt sätt tycker jag att de kan bli ganska vackra. Vad säger ni?
I'm a little fascinated by black and white photos. Somehow, I think they can be quite beautiful. What do you say?
Med det som utgångspunkt så tänkte jag starta ett helt nytt projekt där jag också använder mig av ett ganska nytt material som heter SnapPap – lite som konstgjort läder. Men man kan tvätta det och stryka på det. Spännande eller hur?
With that as a starting point, I thought I'd start a new project where I also use a relatively new material called SnapPap – a bit like artificial leather. But you can wash it and press it this. Exciting right?
Lite broderier ska broderas på tyget och det blir några roliga fjärilar från fruBlomgren.
A little embroidery will be embroidered on the fabric and there will be some fun butterflies from fruBlomgren
Varmt väder, regn, blommor -  ja det är sommar – i alla sina vackra färger 😊
Warm weather, rain, flowers - that is summer – in all its beautiful colors
😊

Facts about designs/fabrics etc:_

Designs  fruBlomgren 

No comments:

Post a Comment