Wednesday, July 19, 2017

So exhausting - 1😊

För lite mer Ă€n en vecka sedan fick jag tvĂ„ SMS om att de paket jag bestĂ€llt nĂ„gra dagar tidigare hade kommit. SĂ„ efter jobbet cyklade jag först och köpte 2 lysrör och glimtĂ€ndare. Sedan till stĂ€lle nummer 1 för att hĂ€mta ett DHL paket och sedan till Posten för att hĂ€mta det andra paketet. Vad gör man inte för sysaker 😊
For a little more than a week ago I received two text messages about some package I ordered a few days earlier that had arrived. So after work, I first rode and bought two tubes and some starters. Then to place number 1 to get a DHL package, and then to the post office to retrieve the other package. What don’t you do for sewing packages.  đŸ˜Š
I mitt ena paket fanns följande – det bestĂ€llde jag frĂ„n Pulvertroll. Supermjukt stabilt mellanlĂ€gg 10 m. Jag fick Ă€ven med en rulle som det legat 3 limflaskor i. Den anvĂ€nde jag för att rulla upp mellanlĂ€gget sĂ„ det blev en stadig rulle.
In one of the packages was the following – the one I ordered from Pulvertroll. Supersoft cutaway stabilizer - 10 m. I even got an empty roll that held 3 glue bottes. I used that roll up the stabilizer so it became a steady roll.
Sedan 3 flaskor av det superbra Fray Stop limmet. Det Àr verkligen jÀttebra. En flaska vanligt lim.
Then 3 bottles of the excellent Fray Stop adhesive. It is really great. A bottle of odnary glue
…och en burk med spraylim.
... and a can of spray adhesive. 

No comments:

Post a Comment